Wewak

Hej pa er! Nu ar jag i Wewak sedan igar morse. Dessvarre fungerar internet lite samre har ute sa kommer inte kunna lagga upp nagra bilder. Just nu sitter jag pa flygplatsen och lanar en dator en liten stund. Flog hit igar morse med Martin ifran Mt Hagen i Caravanen. Tog ca 1 h. Jag har blivit forkyld sa det var inte sa kul att sjunka pa grund av det. Jag trodde en stund att huvudet skulle explodera. Trots att jag tryckutjamnade hela tiden.. Inte bra! Nar jag kom fram fick jag iaf. vila ordentligt och fick sedan en liten guidning i byn av Bernie som ar en av mina grannar. Wewak ligger pa norra kusten har i PNG. Valdigt vackert och betydligt varmare och fuktigare an i begren. Jag stannar har tills imorgon da jag flyger tillbaka till Hagen igen. Eftersom forkylningen ar ngt varre idag sa far jag stanna pa marken och se lite annat istallet for att flyga idag tyvarr.. I detta omradet finns mycket malaria sa man far passa sig lite. Jag lyckades anda fa 3 myggbett forsta dagen. Lite dumt! Men sant som hander. Har iaf. myggnat over sangen sa dit kommer de inte. :)

Kommentarer
Postat av: Annso

Va jobbigt me förkylningen. Hoppas den ger sig.
Kram o ha de så bra o akta dig för myggen!

2013-12-11 @ 07:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0