Tillbaka till Mt Hagen

Nu är jag tillbaka i mitt hus i Mt Hagen igen. Känns lite skönt att komma tillbaka där jag känner igen mig lite mer även om det var roligt att se en annan plats också. Min förkylning gjorde att jag fick stanna på marken igår men idag gav jag mig upp igen. Idag blev det 4 landningar och ganska långa flygningar däremellan och kära nån vilka obekväma säten det är i Airvanen. Tur att vi har en fallskärm att sitta på hemma när vi flyger. Vet inte om jag hade orkat med en heldag i dessa säten. Här kommer några bilder från senaste dagarna. 
Glada passagerare som ska till Wewak. 
Någon ville ha med sig en höna på flyget.. Detta godkändes tyvärr inte. Endast 1 dag gamla kycklingar får följa med. Hönan fick slaktas innan take-off. 
Stranden i Wewak. Sjukt varmt i vattnet!! Väldigt härligt. Fick höra att folk även surfar här. 
Inflygning till Tekin.
Inflygning till Ambuti. 
 
Nu har jag bara 3 dagar kvar här. Tiden har gått ganska fort ändå när man ser tillbaka. Imorgon blir sista dagen med flygning. :) Ser fram emot att komma hem igen samtidigt jag antagligen kommer sakna äventyret och allt som är så annorlunda här. Framförallt kommer jag sakna människorna i detta land som har så lätt för att le! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0