Torsdag & fredag

På torsdagkvällen var det dags att gå på sista gången för mig med cellgruppen! Jag blev skjutsad av Johannes till Olivias hus inställd på en fika där men när jag kom dit fick jag reda på att Olivia och Shima hade andra planer. De tog mig med på middag ute vid stranden. Vilka människor, jag känner mig verkligen välsignad. Det blev verkligen en mysig kväll med middag i solnedgången.


Shima, jag och Olivia

På fredagen träffade Johannes och jag Lauryn för lunch på Costa de Este. Mycket trevligt.



Såå.. igår var vår sista gång på pursuit i kyrkan. Jag och Johannes, snälla som vi är hade bakat kladdkaka och chokladbollar. Det var uppskattat. Det var en kul kväll med massa bra grejer. Hanna (ej Montana utan Hjälmeby) och jag dansade bl.a. en viss dans, man måste ju bjuda lite på sig själv ibland. Efter en del hårdträning blev det en succe!



Idag blev det äventyr ute på havet... Måste tyvärr gå så jag får skriva mer om det imorgon men vill bara informera om en sak. Gissa vem som drog upp den största fisken!?!
Vi hörs imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0