Lördag

Helg.. Just nu ligger jag nere vid poolen, försöker bättra på brännan innan hemfärden och repeterar lite Electrics. Snart kan jag allt och alternatorer och sånt kul. För en liten stund sen hoppade en liten ödla upp på min fot. Både jag och ödlan blev jätte rädda.. Han höll på att jaga en annan ödla och tyckte nog att det var smart att hoppa över till min fot på vägen till den andra ödlan. Antar att det börjar bli parnigstider. Till lunch idag blev det lite rester från igår av pasta och köttfärsås med broccoli och morötter.

Ps. tornado varningarna är slut nu och vädret har vänt. Varmt och skönt med en del blåst bara. Hur är det hemma i Sverige idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0