Händelserika dagar

Vi har verkligen försökt suga ur allt vi kan och gjort så mycket som möjligt nu innan vi åker hem.

LÖRDAG

Vi gick upp redan klockan 6 på morgonen för att följa med James, hans pappa och Hanna på en fisketur på havet. Underbart väder och helt ok fångst. Jag var lycklig som fick äran att dra upp den största fisken. Jag åt den faktsikt till lunch idag. Riktigt gott! En genuine red snapper. Vi var tillbaka igen vid fem tiden.


Hanna, James och jag med våra största fiskar.



På kvällen tog Chris med mig, Johannes , Brian och James till Fujiamas. En japansk restaurang där underhållningen ingick i priset. Vi satt alla runt en stor stekplatta där kocken gjorde de verse trick med knivar, eld och maten. Det var det godaste jag ätit på länge.Helt klart en upplevelse som rekomenderas!


Efter det åkte vi till stranden.. Chris tog med en gitarr så vi satt och spelade lovsång med vågornas brus i bakgrunden. Kan det bli bättre?

SÖNDAG
Söndagen spenderades med mycket packande och fixande. Känslorna började verkligen komma när jag började packa. Då förstår man mer att det är påriktigt. Den här USA tiden i mitt liv är över. För nu i alla fall..
På kvällen i kyrkan blev det en del tårar. Efter det åkte vi alla till Brians hus och hade ett så kallat "cereal party". Alla tog med sina favoritflingor. Kul grej!


Så många kom fram till oss efter mötet och tackade oss för att vi varit där och varit en del av verksamheten. Vilka underbara människor.

Mikaela tatuerade oss alla! haha!

Johannes skaffade sig en svartvit leopard..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0