Flygning m.m.

De senaste tre dagarna har det blivit en del flygning faktiskt. En halvtimme i Söndags och 2,5 timmar i måndags och tisdags. Man får in en hel del approacher på det. Det kändes lite lustigt att veta att det var sista flygningen här på Paris Air, för den här gången i alla fall. Annars har dagarna bestått av en hel del fikande med olika vänner och en och annan pluggstund. Vi har våran bil till salu just nu, hoppas på att få den såld innan vi flyttar här ifrån.


Det är inte så farligt som det ser ut att flyga med mig... jag lovar!

MÅNDAGSFIKA!
Våra sköna vänner föredrog morötter framför brownies och glass...
Söndagslunch på riverside cafe! Vi ställde om klockan i helgen så lite jet laggad var man allt på söndagen. Efter lunchen blev det en liten tupplur på två timmar. Jag antar att det behövdes.. :)

Nu är det inte långt kvar tills det bär av hem till kalla Sverige igen. Det ska bli jätte kul att komma hem och träffa er alla igen! Det ser jag fram emot. Om en vecka är det dags.. Så den här veckan kommer vara full av avsked, packande, fixande m.m. Det kommer nog blir ganska känslosamt, jobbigt, samtidigt som det är först då man inser hur mycket man har som betyder något!



Kommentarer
Postat av: Anna Zahlin

oj du, du ser allt ganska brun ut..

typiskt att ni ska pressa massa för att kunna håna oss bleka svenskar.. känner att jag har en viss likhet med en flugsvamp just nu.. men snart kommer solen även hit!

fortfarande snö med. one to go, tror de ligger kvar så mycket som de e, i allafall i sthlm. Så om du vill se snö får du skynda dig hit när du kommer hem. .;)

2010-03-17 @ 21:56:09
Postat av: Anna Zahlin

hmm. är flugsvampar röda med vita prickar, eller är det tvärt om.. det är frågan..

2010-03-17 @ 21:57:01
Postat av: Lena Johansson

Hej Emma!

Eftersom USA vistelsen börjar närma sig sitt slut och att jag har följt din blogg i stort sett dagligen utan att lämna en kommentar känns det inte mer än rätt än att säga ett STORT TACK för många intressanta månader.Hoppas att du och Johannes får en underbar "sista" vecka i det fantastiska florida!!!! Många Kramar Lena

PS.Jag vet att det inte är farligt att flyga med dig trots att min son ser livrädd ut:)

2010-03-18 @ 15:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0