En vecka av... vadå?!

Fredag, redan! Det här veckan har gått så fort och jag vet faktiskt inte riktigt vad jag gjort. Pluggat mycket, spenderat rätt mycket tid i solen och tränat en del. Ganska skönt! Men tiden går ju så fort. Nu är det mindre än två veckor tills jag är tillbaka i Sverige. Det känns konstigt. De senaste två dagarna har det ösregnat konstant och varit mycket åska i området. På radio och Tv har vi hört en och annan tornadovarning. Lite läskigt.. Men som tur var har vi inte stött på någon än så länge.

Jag har precis suttit och letat flygbiljetter till Birmingham. Det bär av dit i slutet av maj då en kompis ska gifta sig från min DTS. Förhoppningsvis blir vi ett par stycken från klassen som kommer. Ska bli så kul att se dem igen.

Ikväll blir det filmkväll hos Martin och Shima. Skönt att krypa upp i en soffa när det är sånt här mysväder. Känns lite som att vara på Öland på sommaren. Regn, regn och lite mer regn. Men det är ju ganska mysigt, sålänge det slutar efter två dagar och blir sol och 25 grader igen.

Hoppas du har haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0