Mys!

Har precis kommit hem från en härlig stund på stranden. Jag träffade min cellgrupp, gick en lång promenad där och åt sen lunch på Red Onion. Det är verkligen en härlig dag idag, ca 20 grader varmt om sol. Just nu befinner jag mig nere vad pool kanten och ska alldelles strax ta tag i några timmars pluggande.

Igår kväll gick Shima och jag på bio. It's complicated hette filmen. Ganska rolig/mysig film men det var allt lite komplicerat. Det var mest människor över femtio i salongen så vi kände oss lite udda. I och för sig är det inte så förvånande eftersom vi är i Florida. Efteråt blev det brownies med glass hemma hos mig med mycket prat och en hel del skratt. Mysigt! Hoppas inte vi störde våra mer lugna grannar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0