Ledigheten är slut

Det har varit riktigt skönt att ha lite jullov men nu är det dags att börja göra nytta igen. Jacob har varit på besök här hos oss i fem dagar men idag skjutsade vi upp honom till hans DTS i Orlando. Största delen av dagen gick åt till det men när Johannes och jag kom hem igen blev det en springrunda i Riverside park. Att springa med klocka gör faktiskt skillnad. Jag hade förbättrat mig nästan en hel minut på 4 miles(6,4 km) från förra gången. Efter en lång, varm dusch så blev det lite mat och nu ikväll har vi planerat upp vårat pluggande inför våren. Imorgon klockan nio sätter vi igång ordentligen med Principles of Flight vilket i största del handlar om fysik och aerodynamik. Det ska bli intressant att se hur det är att plugga såhär på distans. Jag kan tänka mig att det kommer vara skönt på ett sätt att göra sitt egen schema och att kunna vara flexibel men det kommer också krävas en del disiplin.

Det är riktigt kallt här nu. Under dagen idag har det inte gått upp över femton grader och nu på natten är det även mycket kallare än det. Jag känner mig inte förbredd riktigt för det vädret. Men förhoppningsvis blir det snart varmare igen. 

Kommentarer
Postat av: Anna Zahlin

Tja.. 15. Vi har ju samma gradantal här bara med ett minus före..

Kallt kallt och jag trivs som fisken i vattnet! :)

kram.

2010-01-06 @ 00:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0