Frogleg festival

Heeej!

Nu var det ett tag sen jag fick möjlighet att uppdatera er lite av vad som händer i mitt liv här i Vero Beach. Vädret den här veckan har gått mot lite varmare grader, vilket är underbart. Just nu är det helt perfekt, förutom en liten regnskur här och där. Senaste veckan har bestått av mycket pluggande, en del träning och lite annat smått och gått. I helgen fick vi tillfället att besöka något mycket amerikanskt. Det kallades frogleg festival och vi fick förklarat för oss att det mest var ett tillfälle för folk att drick öl. Men, men.. Vi tog oss dit och fick även smaka på lite grodlår. Det var ingen höjdare. Det vände sig i magen på mig bara av känslan att jag satt och höll i ett grodlår. Där fanns det också en hel del åkattraktioner och massa friterade grejer.

Här kommer lite bilder från veckan som gått:


Grodben

Grodor



Igår passade vi på att spela lite Volleyboll efter kyrkan. Här ser ni systarna Hjälmeby.



Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0