Flytt!

Imorgon flyttar vi så dagen idag har innehållit en del förberedelser. Vi ar städat bland annat hela köket. Det blir alltid mer än man tror när man börjar städa. Man hittar alltid mer smuts när man börjar liksom. Förrutom det så har jag packat allt, fikat med Olivia och gymmat. Pluggandet idag gick faktiskt förvånandsvärt bra trots att jag hade bävat lite iför att öppna electrics boken. Det var kul att komma tillbaka till en del av det som vi gjorde redan i fysik A på gymnasiet. Imorgon blir det nya äventyr.. jag ska åka till Shimas jobb och hälsa på. En kompis från kyrkan. Hon skriver sitt examensarbete här och forskar i att bota canser. Det ska bli spännande att få en liten rundvandring på hennes labb och sådär.

Nu kan jag nästan allt!

Tur att någon jobbar.. och fint blev det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0