Söndag i Orlando

I Söndags var det dags att åka upp till Orlando en sväng för Johannes kom tillbaka efter en liten vistelse hemma i Sverige. Jag var först på morgonen i kyrkan och efter det på trevlig lunch tillsammans med nästan hela familjen Hjälmeby: Hanna, Samantha, Martin och Shima. Väl iväg ungefär klockan ett så tyckte jag att det gick ovanligt smidigt att köra nästan ända upp till Melbourn. Sär tog det stopp. Som tur var krånglade inte bilden den här gången utan det var kö. Så jag fick smyg köra i 45 minuter innan jag kom vidare.. Något försenad kom jag fram till Orlando lite efter ett och välkomnades av Jacob i gör sin DTS där just nu. Hemma hos honom fick jag SVENSKA semlor. Inte alls fel. Efter det tog vi en shoppingrunda på Florida Mal innan det var dags att hämta upp Johannes på flygplatsen. Innan det var dags att styra hem till Vero igen hann vi med både lite mat på TGI fridays och lite kaffe hos Jacob. När vi kom hem fick vi dock se att en navkapsel var borta. Så vi får väl se om vi kan hitta en ny....

Jacob hittade både t-shirt och glasögen. (Han köpte inte dom här glasögonen dock...)

Kommentarer
Postat av: Jacob

Holy moly Emma!

Antingen ser någon ut som en psykolog, eller så behöver samma person träffa en....

2010-02-12 @ 04:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0