Måndagsfika!

I måndags kom våra vänner Hanna och Chris över på lite fika. Mysigt. Johannes hade gjort chokladbollar och Chris hade med sin Danish coffee cake. Vet inte om den var dansk men ändå. Trevlig kväll med mycket disskussioner huvida man ska tolka texterna i bibeln om vilka roller män och kvinnor har i äktenskapet. Intressant, men svår fråga. Johannes och jag har lite olika syn.. Jag har kommit fram till att det är bäst att vi frågar lite gifta par om det hela, som har lite erfarenhet. Så det är bra att Lena och Åke kommer hit nästa vecka.

Chris

Hanna

Dagen idag har bestått av massa human performace pluggande. Ganska intressant faktiskt. Så nu är jag fullärd på ögat, balans sinnet, och blodomloppet m.m. Eller inte! Nu ska jag ut på en springrunda. Idag blir det intrevall, får se hur det går. Det är så kallt nu så man får klä på sig mycket. Jag tror temperaturen var nere på noll i natt.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0