Bush gardens och Tampa

Igår åkte vi lite spontant till Bush Gardens för några timmars lekande. Det fanns massa djur och massa STORA åk attraktioner. Snäppet värre än Lisseberg måste jag säga. Vissa åkte mer än andra.. Mycket trevlig dag. Hemfärden var ganska lång men vi hade med frågespelet MIG och efter det roade sig Pontus och jag med diverse lekar som sten, sax påse och annat. Tillbaka igen i Vero Beach vid halv tio på kvällen så var vi väldigt trötta, jag somnade nästan framför konståkningen på TV. Men det var det värt!
Förmiddagen idag har bestått av pluggande och nu blir det våffel lunch för oss alla hos äldre paret Hjälmeby.


Kommentarer
Postat av: pj

stödjer inte de uppladdade bilderna alltså¨! :P

2010-02-20 @ 14:57:58
Postat av: Jacob

Det ser ut som en go dag! Hälsa the Johanssens=)

2010-02-21 @ 05:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0