Seg plugg dag..

Idag har varit en ganska jobbig dag. Blev ingen flygning på grund av vädret :( så vi har verkligen pluggat hela dagen eftersom vi har slutteoriprov för instrumentkursen på skolan imorgon. Det är en del att ta sig igenom. Jag hade verkligen ingen insperation för att plugga idag heller. Vi får hoppas att det går bra. Man blir inte lite stressad när Johannes och Viktor klarar av att sitta och plöja övningsfrågor timme efter timme. Jag tig mig iväg och handlade en sväng när jag inte orkade mer.

Nu är det matlagning på gång. Alldelles strax kommer Johannes föräldrar hit. Det ska stanna här hos oss i Florida i 10 dagar. Blir kul att träffa några hemmifrån lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0