Lite blandat.

Just nu är klockan ca 9 här hos oss i Vero Beach. Har ätit frukost, ringt in mina färdplaner, planerat och fixat. Vi ska åka till skolan om ca 20 minuter. Idag ska jag flyga till Massey, Titusville och sen tillbaka. Den här veckan flyger vi cross country flygningar, vilket i princip innebär att man åker till olika flygplatser. Igår var jag och Virginia i Kissimmee, där Disneyland ligger. Jag fick chans att se en del av det direkt efter starten men det var svårt att få en bra bild på det.

Det känns som det är ganska mycket just nu. Vi är i slutet av instrumentkursen. Uppflygning på måndag, så det blir mycket pluggande den här veckan. Jag har gjort en liten plan som jag har följt en så länge i alla fall. Vi måste flytta ut från vårt hus i två veckor med start torsdag eftersom de som som äger huset kommer hit på semester. Som tur är har vi fått tag i en lägenhet genom några som Johannes känner. Så det blir en del städande och fixande med det. På torsdag kommer min mor och Anna(!) hit också. Ser fram emot det! Det ska bli så skönt att ta lite ledigt ett par veckor också! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0