Gårdagens flyg!

Vilket äventyr hela dagen igår.. Jag, Johannes och Viktor åkte i var sitt plan med var sin instruktör till St Agustine för lunch igår. En flygning på ca 1,5 timmar. Härligt väder och en jätte vacker stad. Den här staden är USAs äldsta och har funnits sedan 1500-talet. Det här landet har inte mycket historia med andra ord.

Uppe på 7000 fot påväg norr ut. Livat som vanligt!

Det var ganska målnigt, men över molnen lyser alltid solen.
Lunch på spansk restaurang..
Glass i stora lass.I briefingrummet. Jag råkade spilla glass över hela mig, inte så lyckat. Haha! Vet inte om det ser så bra ut för en pilot med massa glass på tröjan, men men. Inga passagerare hade vi ju med oss på vägen hem.


Hej då St Agustine! Hit kommer jag gärna tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0