Orlando nästa

Nu är det lördag, helg igen. Jag fick precis på lite Carola musik. Det är kul att få lite sverigekänslor. Idag ska vi åka till Orlando tillsammans med vår vän Lauryn. Vi har bokat ett hotell och ska stanna där tills imorgon så vi ska ut och utforska ett par disney parker. Det blir kul. Idag tog jag mig upp vid åtta och gick ut och gick någon timma eller så sen hade vi lite lång frukost med lite kortspelande. Mysigt värre! Så just nu är det lite packande och pluggande på gång. Vi har tänkt att försöka skriva av CPL terin nästa vecka, så det är disiplinerad pluggning som gäller.

Annars har veckan rullat på med flygning och sånt. Vi har kommit in att flyga lite större plan nu känns det som. Igår fredag flög Johannes till Naples och tillbaka. Min och Virginias plan var att åka till Ormand beach men eftersom batteriswitchen hade gått sönder fick vi skjuta upp det till måndag. Istället tog vi en Cherokee, tog med Lauryn upp och visade henne omgivningen från luften. Alltid kul att visa vad det är man sysslar med dagarna i enda.

Nu ska jag gå och fixa lite lunch innan vi ger oss av. Kyckling fajitas är det som gäller idag!


Kommentarer
Postat av: Mamma

åhhh jag som ville till musse o mimmi:)

Skicka lite bilder så jag får se!!!

kram kram

2009-11-21 @ 21:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0