Mjuk start

Idag startar vi igång lite lugnt igen. Johannes och jag började dagen vid 7.30 med en timmes rask promenad på stranden innan frukost. Tyvärr var det inte så njutbart som vi hade tänkt eftersom det blåste något hejdlöst. Temperaturen har verkligen gått ner sista dagarna. Ligger mer runt 25 grader nu. Jag har precis satt igång med tvätten som jag inte gjort något med på två veckor. Det är tur att det är billigt med underkläder här. :) Alla väskor är nu också upppackade och jag ligger i sängen med en Glamour tidning och Commersial MultiEngine böckerna. Bläddrar i dem lite samtidigt. Johannes åkte precis iväg för att åka förbi en resebyrå och kolla flygbiljetter hem till jul och Viktor kollar på TV. Ganska lugnt i huset alltså. Klockn tre börjar vår lektion idag, så innan dess ska vi bara laga lite köttfärsås till lunch.


Jag har fått reda på att ni är fler aktiva läsare där hemma än jag trodde. Ni får gärna kommentera lite mer. Det är alltid kul att läsa!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du får nog förklara hur man gör tror inta alla har förstått det!!!

Var det gott me köttfärssås:)

kram

2009-11-10 @ 15:56:17
Postat av: Johanna

hej vännen!! jag visste faktiskt inte att du hade en blogg, men hjälp va glad jag blir att du har en=) det här är ju grymt, nu kan jag följa "vart enda steg du tar"=)

så nu är jag helt enkelt lycklig. får mycket bättre förståelse för vad som händer i ditt liv ioch med detta. jag hade gärna velat skriva en blogg också, men den hade blivit så personlig så jag hade fått begränsa mina läsare något hejdlöst, kanske till högst fyra personer=) du hade dock fått vara en av dem=)



hur ofta uppdaterar du? så jag vet hur ofta jag ska in hit och spana.. får nog gå in varje dag och kolla om det hänt något nytt, så kan jag ju berätta för dig vad jag anser om dina dagar och berätta lite om mina egna=) haaha, då kommer vår kontakt att öka betydligt!



kramar om dig min vän

2009-11-12 @ 16:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0