Kaffefri vecka

I förra veckan gick det en dag utan att jag drack kaffe och fick då väldigt ont i huvudet. Jag började fundera på om jag kanske blivit kaffeberoende tro det eller ej. Inte så att jag känner något sug efter det, bara huvudvärk. Därför bestämde jag mig för att ha en kaffefri vecka med första dagen igår måndag och då blev det bekräftat. Jag hade jätte mycket huvudvärk. Men men.. Det är bara att göra något åt det, så den här veckan blir det inget kaffe för mig.

Igår gjorde vi en utflyckt till Titusville, ungefär en och en halv timme norr ut för att se en rymdfärjeuppskjutning. Vi hade riktigt tur att det blev av. Många gånger skjuter de upp uppskjutningen fler dagar men den här gången blev det av. Det var folk överallt och när rymdfärjan hade lyft hörde man massa applåder och tjoande.



Nu ska jag åka och flyga. Idag ska vi träna på att flyga med endast en motor, vi får se hur det går. :)


Piper Zeneca PA-34/200

Kommentarer
Postat av: Mamma

Att du övergett TEEEEEE som är så gott!!!

2009-11-17 @ 20:47:04
Postat av: Emma Zahlin

Jag har inte övergett det. Jag är bara väldigt lätt påverkad du vet :)

2009-11-18 @ 14:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0