Gymmet

Idag har vi varit och haft ground school igen med Travis om multi-engine grejer. Det börjar kännas lite bättr efaktiskt. Vi gick också igenom grejer som luftrum och kartor. Vid halv elva tiden var vi tillbaka hemma igen. Klockan elva kom min vän Lauryn och hämtade mig och jag följde med henne till gymmet dit hon brukar gå. Det var kul att se och umgås med henne lite. Hon är en av dem vi träffat i kyrkan. Vi får se jag kanske blir riktigt duktig och börjar gå där regelbundet. Det skulle kosta ca 30 dollar i månaden och det är ju överkomligt.

Snart ska Johannes och jag åka till resebyrån för han ska bestämma vilka biljetter han ska köpa hem till jul och jag ska kolla på julkryssningar till mig och pappa. Vi har stora funderingar på att göra pannbiffar. Vi har tänkt på det i tre dagar ungefär men jag tror inte det blir av idag heller. Kanske till helgen. Annars blir det nog mest pluggande resten av dagen.

Imorgon blir det premier för oss alla att flyga Piper Seneca. Ska försöka ta lite bilder då.


Min vän Lauryn när vi var på IHOP(International house of pancakes) med ett gäng från kyrkan i lördags.

French toast med jordgubbar, bananer och grädde. Det var gott! Även om bilden kanske inte blev så jätte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0