Förvirrande...

Känner mig så trött. Antagligen är det normalt efter en ledighet innan man kommer igång igen. Vädret är inte det roligaste heller. Det känns faktiskt lite höstigt. Molnigt och nästan som att regnet hänger i luften. Vart har solen tagit vägen? Vi har redan kört igång ganska hårt med system och annat som man ska kunna för att vara kommersiell pilot på flermotoriga flygplan. För det mesta känner jag, det här borde jag kunna, men kommer inte ihåg. Det är lite frustrerande faktiskt. Idag hade vi lektion vid åtta och det var kämpigt att ta sig upp faktiskt. Inte för att jag är så morgontrött egentligen utan mest ovan vi att ha tider att passa så tidigt. Semester är välbehövligt men gör en lite seg efter ett tag. Ikväll blir det en springrunda så då kanske jag kommer igång lite. Annars har jag bara pluggat i eftermiddag. Jag hoppas att insperationen och motivationen kommer snart, även om det inte är något att sitta att vänta på. Det är bara att kämpa på.

Härfår ni lite bilder från skolan..

Johannes och vår receptionist Jennifer.




Nu ska jag plugga vidare...

Ps. Har faktiskt börjat sakna Sverige lite, även om jag inte borde.

Jo, någon frågade: Hur kommenter man blogg inlägg?! Tryck på knappen "kommerntarer" precis under inlägget och fyll i rutorna där.

Tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: robin johansson

hey hey over there and the home of the brave...



jag försöker kolla in på bloggen nästan varje morgon innan jag börjar jobba, ni är nästan lika viktiga som resultaten från nattens nhl.



hoppas ni har det bra på vad som tycks vara en kliniskt ren skola och att ni i övrigt trivs med era liv som svenska immigranter.



plugga på och flyg högt över molnen där solen alltid skiner!



vi är hyfsat stolta över er.



most sincerely



rob at the tyre shop

2009-11-11 @ 17:18:36
Postat av: Jessica

Emma! sakna inte sverige! när jag gick till jobbet i tisdags så blåste det iskalla vindar och regnade spik ungefär - och jag hade inget paraply.. allt jag kunde tänka på var "jag skulle aldrig lämnat usa":)

2009-11-11 @ 23:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0