Sista lördagen...

Haha! Jag vet att jag inte får hålla på såhär. Man ska leva i nuet. Jag försöker, men jag antar att det är bara sån jag är. Just nu är det lördag morgon. Jag siter och väntar på att börja lektioner. Min morgon har sett ut enligt följande. Gick upp klockan sex för en timmes promenad, dusch, frukost, Quiet time och nu sitter jag här. Shane kom precis in och började spela lite musik.. :)
Igår kväll var vi inne i stan och hjälpte till med en skattjakt för en ungdomsgrupp. Jag, Shane och Ruth hade en station. Det var en trevlig kväll. Här kommer några bilder från senaste dagarna.

Så idag.. som sagt har vi lektioner nu. I eftermiddag har vi något som kallas EPIC. Då kommer det ungdomar hit och gör olika saker. Jag kommer ha hand om sport gruppen tillsammans med några andra. Så jag antar att vi kör fotboll eller nått. Ikväll har vi tänkt att åka in till southbank och ha lite picknick. Det blir mysigt. Imorgon bär det av till Bayron bay för lite sol och bad över dagen. Måste ju försöka få bort t-shirt brännan från outreachen nu.. :)
Hoppas allt är bra med er hemma! Det ska bli så kul att se er alla! Massa kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0