Dop, gravplatsen och graduation

Igår kväll döpte sig Ing. Det var det mest känslosamma och vackra dopet jag har sett. Det är något av det finaste man kan få vittna när en människa bestämmer sig för att ge sitt liv till Jesus. Shane döpte henne, Shelly läste en bibelvers, Sarah pratade om vad dopet betyder, Ruth bad för Ing och jag och Daniel spelade och sjöng "som när ett barn kommer hem" och Your love is extravagant.



Senare på natten gick jag, Ing, Martin och Kale upp till gravplatsen och kollade på utsikten över Brisbane och stjärnorna. Otroligt vackert! Jag kommer sakna den här staden och basen så mycket. Ikväll är det dags. Graduation är redan här... Så svårt att fatta.. Nästa vecka är jag hemma igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0