Känslor



Mitt äventyr börjar gå mot sitt slut. Om två veckor är jag hemma i Sverige igen. Det känns väldigt konstigt att lämna det här stället och alla nya vänner här som har blivit en stor trygghet i mitt liv. Jag älskar Brisbane, Australien och basen har nästan blivit som ett hem efter alla dessa månader. Men det jobbigaste blir såklart att splittras från mina tjejer här. Vi fem har nu delat rum i ett halvår, skrattat & gråtit ihop, delat våra innersta drömmar och hemligheter. Haft otroligt roligt, riktigt jobbigt och lärt oss massor. Men det är väl sånt här man får gå igenom hela livet. "En tid för att mötas, en tid för att skiljas.." Jag är oerhört tacksam att jag fått möjligheten att göra den här DTSen. Jag har lärt mig så mycket om mig själv, andra kulturer och fått en helt ny relation med Gud. Men nu väntar den stora utmaningen...


Kommentarer
Postat av: Johannes

Här hemma tycker vi att det är dags för dej att komma hem nu ;)

2009-03-18 @ 19:44:11
Postat av: Mamma

Håller me föregående inlägg:)

2009-03-20 @ 17:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0