Siem Riep-Bangkok

Kambodja tiden ar slut. Vi avslutade med tva dagar att utyforska Siem Riep och de beromda templen Angkar Wat. Det var haftigt att se. Arligt talat var det skont att aka vidare fran barnhemmet. Det var bra, men lite for mycket att ta hand om barn i 8 dagar for mig...

Igar anlande vi till bangkok, efter ca 10 h bussresa. Det gick bra att ga over gransen och allt vilket vi var tacksamma for! Sa fort vi kom over gransen var det som att komma till en annan varld. Sa annorlunda. De har riktiga vagar har. Kambodja paminner mycket om afrika i standard men thailand ar otroligt mycket mer civiliserat. Vi blev upplockade av en taxi pa busstationen och blev korda till YWAM basen har. Riktigt mysigt ar det har. Vi har riktiga sangar och dusch som inte ar alls sa kall.

MATEN! Ohhh.. Den basta jag nagonsin haft. Kan inte fa nog. Starkt och smakrikt. Idag har vi haft orientation och lart oss vad vi ska och inte ska gora har i thailnad ocg om 2 timmar ska vi ta en buss till phuket dar vi borjar vart forsta ministry i thailand imorgon..

Jag ar redan foralskad i detta landet!! Och outreach ar kul!! Vilken forandring fran kambodja.

Hoppas pa att kunna hora av mig snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0