Imorgon börjar det..

Imorgon (måndag) börjar offeciellt min outreach! Planerar och fixar för fullt och har gjort det de senaste dagarna. Lekar, Predikningar, Engelskalektioner, öva drama m.m. De första tre dagarna kommer vi vara här på basen och undervisa ett team som ska följa med oss de tre första veckorna i Kambodja/Thiland. Jag har min lektion som kommer handla om helande! Spännande ämne! Är nästan klar med förberedelserna nu.

Den här adressen kommer jag ha under outreachen:

YWAM Brisbane Emma Zahlin
C/o Outreach Teams Department
P.O Box 20 Thungsetthi
Bangkok 10263
Thailand

Om någon skulle möjligtvis vilja skicka något till mig. :)

Så på torsdag morgon flyger vi tidigt på morgonen lämnar vi Australien och kommer tillbaka igen den 14:e Mars. Första flygningen går till Malaysia där vi stannar en natt och sedan flyger vidare till Kambodja.

Nu ska jag jobba vidare. Var gärna med och be.
- Vår teamledare behöver fortfarande några tusen kronor till resan på grund av ett akut tandläkarbesök.
- För människorna vi kommer möta
- För beskydd på resan och under outreachen
- Att vi får möjlighet att göra en skillnad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0