Hej igen..

Ok.. Har varit lite svart att komma i kontakt med internet men, men... Sa annu en vecka har gatt. Imorgon aker vi vidare till nasta ministry som bara ligger 20 minuter harifran dar vi ar nu. Dar kommer vi ha engelska lager och jobba med en kyrka m.m. Pa sondag ska jag snacka lite i en kyrka sa det far ni garna vara med att be for!

Veckan har varit bra. Har verkligen fatt se mycket haftiget! I sondags pa gutjansten tog en famlj pa 3 personer emot Jesus. Gott att se! Igarkvall at vi kvallsmat pa stranden och kollade pa solnedgangen. Riktigt vackert..

Fick for mig idag att jag saknar vanlig julmat av nagon annledning. haha! mormors kottbullar! Inte fel.. Man lar sig verkligen att uppskatta saker nar man ar borta sahar. Jag fick hora att jag har ett kort fran nagon darhemma som ligger och vantar pa mig dit vi aker imorgon! Spannande! Guldstjarna till den snalla personen som tanker pa mig!

Nu har jag varit pa outreach i 20 dagar.. Och imorgon ar det Annas fodelsedag! Glom inte saga grattis... kika in pa annazahlin.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0