Resdag

Den här dagen har sett ut som följande. Vaknade klockan sju men somnade genast om. Jag har sovit i en av de skönaste sängarna någonsin i helgen. Så klockan hav nio vaknade jag igen av att pappa var redo att gå ner till gymmet. Vi gick ner dit 40 minuter eller så. Efter det var det frukost, packning och sen en taxi till flygplatsen som gällde. Imorse snöade det också i Chicago. Första gången det snöade på mig på två år. Underbart! Väl på flygplatsen upptäckte vi att flyget var lite försenat men vi gick och satte oss på Chillis och tog först lite kaffe och lite senare lite lunch. När vi landade i Orlando så var klockan halv sex eftersom vi fick vrida fram klockan en timme. Så vi körde raka vägen hem! Missade bara avfarten till Vero beach så vi fick en extra sväng men förrutom det hittade vi hela vägen. Nu har vi packat upp, tvättat lite och handlat mat på publix. Dags för en film nu tror jag. Funderar på att se Top gun. Antar att det är ett måste att ha sett för en pilot. Tro det eller ej men det har aldrig blivit av för min del men det kanske är dags nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0