På ett hotell nära Orlando Airport

Idag tog pappa och jag en lugn morgon. Åkte en sväng till gymmet, packade, städade, jag städade bilen o.s.v. Vi gav oss sedan iväg mot Orlando och kom fram, incheckade och sådär vid halv fem tiden. Vi tog en middag på downtown disney och sedan en stannade vi till på en outlet.

Ikväll har Jacob kommit hit också. Så roligt!! Vi hämtade honom på flygplatsen runt nio och tog sedan en cheescake och lite kaffe på hotellet. Han var ganska trött efter den långa flygresan från Sverige. Jacob ska vara hos oss i några dagar nu och hälsa på innan hans DTS här i Orlando börjar på måndag. Johannes å andra sidan som också skulle klommit hit ikväll fastnade i Chicago och får spendera natten där. Han ringde förrut och lät något upprörd över alla extra säkerhetskontroller i Köpenhamn som gjorde att han blev försenad och missade flyget i Chicago. Tydligen hade de kroppsvisiterat varenda person. Men han fick i alla fall en hotellnatt och lite matkuponger. Vi får stanna här i Orlando och hitta på något imorgon. Jag tror han skulle landa här vid fem tiden på eftermiddagen, så vi sa att vi får ge oss ut och leta efter något grönt att ha på oss på nyårsfesten. Det är nämligen temat för vår fest. Det kan bli intressant.

Pappa åker vidare här ifrån imorgon efter att ha spenderat ca 2 veckor med mig. Det känns lite tungt. Men som tur är så är jag ju hemma igen om tre månader och det går ju fort. Det har varit jätte kul att ha honom här och visa lite av mitt liv här i staterna.

Nu ska jag njuta av hotellrummet och den här sköna sängen och sova riktigt länge. Vi hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: Jacob

du är allt bra på att ta hand om folk, bra kvinnlig förmåga där=) kanske dags för en uppdatering snart så att vi kan jämföra "statistiken"...

2010-01-03 @ 00:41:56
URL: http://jbrengesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0