Julkryssning

Idag kom jag och pappa tillbaka efter en tre dagars kryssning till Bahamas. Vi lämnade Vero i torsdags(julafton) för Fort Lauderdale där vi stannade en natt och sedan vidare till Miami där kryssningen utgick ifrån på lördagen. Vi åkte med Norwegian cruise line vilket var väldigt bra. Båten åkte till Nassau, huvudstaden i Bahamas där vi stannade en dag. Andra sagen besökte vi en annan ö i Bahamas som ägdes av just Norwegian och sedan tillbaka till Miami.

Under julhelgen har jag också fått mycket annat gjort. Både jag och pappa är lite planeringsgalna och har ganska mycket idéer för oss, så det blev en del sånt. Jag har bland annat gjort upp ett träningsschema för våren, gjort ett plugg schema med mera. Det är kul när man har insperationen. Imorgon blir min och pappas sista dag tillsammans innan han åker vidare till New York. Vi ska åka upp till Orlando och jag tänkte ta med honom till Downtown Disney på kvällen. Sen kommer Johannes och Jacob hit, så jag blir inte ensam. :)

Att umgås med familjen gör ju att man börjar tänka ganska mycket på allt hemma. Eftersom de påminner mycket om det. Även att jag trivs utmärkt här i USA så har jag under julen saknat alla er där hemma mer än vanligt! Hoppas att ni hade en skön jul med mycket gemenskap och annat gott!


Jag tog med pappa till mitt gym där vi testade ut ett nytt träningsprogram.

Fort Lauderdale från balkongen på vårt hotell.

Julafton!

Semester är alltid härligt. Man ska njuta av livet har jag hört...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0