En otroligt regnig dag uppe i luften.

Igår blev en lång och väldigt grå dag.. Men spännande. Jag och Virginia var ute och flög i IFR väder hela dagen. Jag flög oss upp till Massey Ranch där Virginia skulle ha sin ATPL uppflygning och trots massa regn, låga moln och minimal sikt så blev det av.

Virginia är nervös.. Vi är framme i Massey och väntar på kontrollanten. Tur att hon har en sån snäll elev vid hennes sida. ;)

Jag var lite smått nervös jag med.. Inte för hennes uppflygning dock utan mer för vädret.

Det slutade aldrig att regna.

Vår trevliga kontrollant Dale har 20 000 flygtimmar så han vet vad han sysslar med om man säger så.

Såhär glad var Virginia när hon blev godkänd. Nu var det dags att flyga hem igen.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Okej???? ifl aptl o allt vad det heter men för oss vanliga okunniga säger det ingenting???

Varför måste hon flyga upp är hon inte färdig?



Vi får höras kram

2009-12-06 @ 17:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0