Vilken helg!

Det har verkligen varit en toppen helg. I fredags var det avskedskräftskiva här, blev en riktig höjdar kväll. Jag och Anna hade 23 gäster som höll igång. Det blev massa mat, lekar, sånger, tal, dans och massa sånt. Allt vad jag älskar het enkelt. :) Trots att jag har varit ute för det här med att ta farväl av människor är det alltid lika svårt. Inget man kan vänja sig vid liksom. Igår i kyrkan började tårarna bara komma. Men jag har kommit fram till att jag ändå är väldigt tacksam att jag känner såhär. De här känslorna som gör att det är jobbigt att säga hej då och veta att det här är de sista timmarna vi ses på ganska länge syftar ju egentligen på något positivt. Jag är så tacksam för alla vänner här hemma och att jag trivs så bra här. Men nu sätter vi sikte mot nya mål! Imorgon lämnar jag Tranås och sätter kurs mot Landvetter och på onsdag morgon lyfter vårt plan mot ORLANDO.



På lördagen drog Jag, Anna, Johanna, Sofie och Elin ner till Jönköping för bio. "Inglorious bastards"
Jag vet inte om det var någon film för mig egentligen. Lite för blodigt kanske men kul hade vi i alla fall.

Nu ska jag snart sätta igång med allt som ska fixas idag. Tvätta, stryka, fixa, städa m.m. Ikväll blir det lite avskedsfika med släkten. Vi hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0