Resfeber

Har precis börjat förstå varför jag mår illa, har konstig magkänsla, svettas m.m. just nu och ett flertal tillfällen föregående vecka. Endast lite drygt en vecka tills vi åker nu. Så konstigt! Så länge vi planerat för detta och grejat och donat. Nu är vi äntligen här. Det ska bli fantastiskt roligt men man får nog tillåta sig själv att vara lite nervös/upprymd!

Idag har jag rensat ut min garderob så sen är det bara att packa i väskan. Känns skönt. Johanna har varit här i helgen. Har varit jätte mysigt. Planerade mycket inför min avskedskräftskiva som äger rum på fredag. Det blir grymt! Jag kommer sakna er alla som stannar här hemma!

Kommentarer
Postat av: Johanna Bergman

ahhh, himla roligt att du ska iväg till usa hörru! Du får rapportera, men framförallt lycka till!

2009-08-29 @ 13:02:40
URL: http://beeergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0