Jobb och massa saker=förkyldning

Senaste veckan har jag faktiskt jobbat en del. Har jobbat som vikarie i olika ämnen. Mestadels engelska men idag blev det lite bild också. Kul eftersom det var mitt bästa ämne på högstadiet... haha! Det är speciellt att gå omkring och vara lärare. Det var ju inte jättelängesen man satt i skolbänken själv. Man får se allt från andra sidan nu liksom. Ganska intressant.

Igår var det PC som gällde. För er som är innsatta i flygvärlden så vet ni att det är en sorts check man gör med en kontrollant för att kolla att flykunskaperna sitter i. Godkänd blev jag också! Vilken lycka. Annars har helgen bestått mestadels av bröllopsplanering åt min kära vän Martina. Det ska bli så kul att få vara med och hjälpa till att förgylla er dag senare i sommar.

På torsdag kommer Anna hem, så då blir det fullt hus igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0