Hemma, hemma..

Det har varit en lite paus i bloggandet sista veckorna. Jag har varit hemma i snart tre veckor nu, så det har varit ganska fullt upp. Dagarna har bestått av jobbsökande, packa upp, träffa familj, vänner och släkt. Och så lite påskfirande förstås. Det känns jätte bra att vara hemma, även om det var enormt jobbigt att säga hej då till mina nya vänner i Australien. Första veckan var kaotiskt. Jag tror att jag endast sov några timmar per natt men var endå super pigg.

Det här med att komma tillbaka är inte alltid så lätt men det har gått mycket bättre än jag trodde. Troligtvis eftersom vi förberedde oss ganska mycket redan i Australien. Här kommer lite bilder från de senaste veckorna.



Livet är allt bra!! Nu ska jag och mamma ut och springa en sväng.. och imorgon fyller jag 21 år. Det är inte varje dag det händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0