Födelsedag

Vilken dag!! Jag vaknade ca 7 och mamma kom med frukost. Tog en lugn morgon med lite läsande och några förberedelser med mat och annat för dagen. Klockan elva kom morföräldrar och kusiner. Det blev en del fika fram till funt klockan 2 när det var dags för mig att åka till farmor för lunch med henne och pappa så att de fick fira mig lite med. När jag kom tillbaka hem runt halv fem och kommer upp till mitt rum. Kan ni gissa vem jag hittar där..?? ING!! Ing, från min DTS i Australien. Då har hon kört bil i 10 timmar för att komma och spendera min födelsedagskväll med mig. Jag blev så chockad så jag började gråta. Det kunde jag aldrig ana. Klockan sex började vännerna droppa in och vi åt lite mat. Sedan åkte vi ner till bowlinghallen för en match. Johannes, Johannes och Alex team vann ganska överlägsen. Det hade ju ingen kunnat ana. ?! Efter det åkte vi tillbaka hem till mig för kladdkaka och spel. Mycket trevligt!! Kvällen avslutades med massa mys och prat med Ing långt in på natten. Dagen kunde inte blivit bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0