VÄSTERÅS

Nu sitter jag i Davids lilla rum på hotellet. Verkligen kul att se allt igen. Så mycket minnen i hela den här staden och speciellt här ute på Hässlö. Jag och Johannes kom hit igår runt klockan åtta. Vi såg oss omkring lite och träffde direkt på lite gamla klasskompisar. Det känns ju som att det var igår man träffades. Marcus och Henke hade flugit hit ifrån Stockholm som en liten överraskning också så vi fem gick till Bill & Bob och åt mat.

Jag har varit lite dålig på att uppdater här de senaste dagarna. Det har verkligen varit fullt upp. Jag har jobbat två dagar på industri, något som man blir väldigt trött av. Men som sagt jättebra att jag får lite jobb.

Någon som sett idol sista veckan? Jag måste säga att den nya juryn är riktigt skön! Gillar dem mer och mer ju mer man lär känna dem.

Då var det två veckor kvar tills det bär av mot Australien. Skönt att komma upp hit och hinna träffa vännerna här innan jag åker. Snart ska vi ner till hangaren och torrflyga lite. Kanske kommer lite bilder därifrån senare ikväll!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Johanna

ohh, nu bär det snart av för dig! Jättekul att träffa dig med hörru, och tack för att du återupplivade Maffia =)

Puss på dig

2008-09-15 @ 23:34:32
URL: http://beeergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0