Öland

Min helg har jag spenderat med min mor och några vänner på Öland. Det har varit väldigt avkopplande, lugnt och skönt. Vi anlände ganska sent på fredagskvällen och kom hem nu ikväll. På vägen hem, närmare bestämt vid Sunhult ungefär kom fick min vän Amanda och jag en strålande idé. Vi får se hur det blir med den men förhoppningsvis kommer jag kunna berätta lite om den senare. Det har att göra med vad vi ska syssla med i framtiden. Känns jätte spännande! Vi spelade också några omgångar MIG på vägen hem. Tillslut avgjorde jag och Amanda. Det spelet blir verkligen lättare & lättare för varje gång jag spelar det. Jag undrar vad det kan bero på. Vad tror du Johannes?


Jag, mamma och Eva på restaurang i Färjestaden

Fläskfilé med kantareller för mig och kroppkakor för mamma.

Stora gatan i mysiga Borgholm

Amanda, min vän och förhoppningsvis blivande partner/kollega!

Lite senare ikväll har jag tillslut lyckats skicka iväg ansökningar om Student Visa. Skönt att få det avklarat. Det var verkligen jätte smidigit. Jag fick gå in på en hemsida, fylla i lite uppgifter och sen var det färdigt. Att det gick så lätt hade säker en del att göra med att Anna hjälpte till som gjort det två gånger tidigare. Förresten, mindre än 20 dagar kvar nu. Ahhh.... Det drar ihop sig. Någon som har tips på vad man ska tänka på att packa och sånt till Australien?

Jaha, då var det en ny vecka som ligger framför. Den kommer innehålla Beachvolleyboll, Jönköping, Jobb (förhoppningsvis), flygning, Västerås. Jag hoppas att jag också kommer hinna spendera en del tid med Patricia eftersom hon flyttar till Nice på lördag. Jag har också tänkt att börja läsa en bok som heter "Drömmarnas land". Har blivit rekomenderad den med tane på att jag snart åker till Australien. Någon som har läst den?

Nu börjar det bli dags att sova!

Kommentarer
Postat av: Johannes

"Den här frågan tror jag att jag vet svaret på..."

"Troligt!"

"Jag har haft den innan..."



Dags att köpa nytt frågespel kanske? Eller du kanske ska vänta tills du slagit mig i alla fall en gång ;)



Rekommendatiopn på spel:

http://www.worldofboardgames.com/boardgame-info.php?boardgameID=1122&page=1

2008-09-10 @ 10:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0