Nu är det på riktigt..

Det känns att resan börjar närma sig med stormsteg. Imorse när jag vaknade hade jag en sån konstig känsla, ungefär som nervositet. Min klass har startar en facebookgrupp, vilket är väldigt roligt. Det var väldigt speciellt att få ett ansikte på några ledare och blivande klasskamrater. Det verkar som det är ungefär 4 ledare och ca 10 studenter. Vad jag har kunnat se kommer jag att få klasskompisar från Australien, Belgien, Kina, England, USA och Norge. Jag har börjat poacka lite idag också. Jättesvårt! Men men.. Det går nog! Får låna mammas ryggsäck, den verkar jättebra!

Elin har precis åkt hem. Hon har varit här hela helgen! Jätte mysit. Vi har verkligen haft ett späckat schema. Det var move 08 i kungsporten i fredags. Lördagen bestod av simning, film, volleyboll och kvällen spenderade vi med bön i askeryd. Igår (söndag) blev det kyrkan, middag med släkten och på kvällen såg jag "Patrik 1,5" på bio. Mysig film!


Mina vänner Ellen & Jocke. <3

Fråga mig inte hur jag lyckades med detta?!

Fika hos mig innan bion med världens goaste vänner.

Kladdkaka med björnbär. Inte illa!

Elin har förgyllt min helg. Jätte kul att umgås med dig.

Johannes är en av min bästa vänner. Han var glad när han fick prova Jocke glasögon!

Jag kommer sakna dig Ellen, när jag är på andra sidan jorden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0