Mörker flygning

I söndags kväll var det dags att bemästra lufthavet igen. Jag tog med mig Emli & Gusten upp en sväng. Vi åkte runt vättern/jönköpingsområdet och lekte lite. Emil tyckte det var jätte kul... Vet inte riktigt hur Gusten kände, men åksjuk blev han! Hoppas du kunde njuta lite ändå, för jag stormtrivdes! Under passet mörknade det och när vi gick in för landning lyste alla lampor så fint i Jönköping. Fantastiskt vackert! Efteråt var Emil så snäll och skjutsade hem mig till Tranås.

Idag har det varit jobb igen och ikväll har jag träffat min lilla kusin Elin för första gången, som är 10 veckor gammal. Alltid roligt när släkten utökar sig. Imorgon verkar det som att jag får lite ledigt. Ska bli skönt att sova ut lite efter en ganska intensiv helg i Västerås.

Jag och Emil.

Gusten var glad men något illamående.


Något suddig bild på bana 01 när vi skulle landa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0