Jobb, jobb och ännu mera jobb!

Det är jag väldigt glad för! Nu börjar det dyka upp mer och mer jobb, Det är toppen! I morse fick jag snabbt ryka in som vikarie i en trea på hubbarpsskolan. Efter ett par timmar där fortsatte jag till Monki AB där jag hjälpte till att lossa en kontainer ett par timmar. Jag fick också reda på idag att jag ska få jobba på Euroform nu torsdag, fredag. Så imorgon blir det att gå upp redan klockan 05.00!

Kvällen har jag spenderat i Aneby med beachvolleyboll. Sista ute träningen. Något kallt om fötterna med roligt var det! Här kommer lite bilder från kvällen.



Min syster Anna i full volleybollmundering. Det är bra att klä på sig ordentligt när det är kallt. Jag gillar kombinationen shorts och leggings.



Jag tog mysbyxorna istället!




Ikväll var sista gången jag och Patricia kunde träffas. Hon åker ju till Nice på lördag. Kommer sakna dig min vän!



Gusten var glad! Han trodde att det skulle bli varmare med strumpor på i sanden.. Jag tror inte det lyckades.



Tack för kommertarerna! Alltid lika roligt att läsa.
Nu är det nog bästa att jag går och lägger mig. Jag ska ju som sagt upp tidigt imorgon.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Gusten

schysta bilder... Men jag säger bara strumpor på är ändå gött.... ett tag....

+

2008-09-10 @ 22:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0