FÖDELSEDAGSFEST

Den här kvällen har varit fullt av firande av 2 stycken av mina vänner som fyllde år just IDAG. Anna och jag var först förbi hos Matilda och grattade henne lite på 22 års dagen. Mysigt fika med en jätte god espressokaka, brölloppsprat, mys och allmänt trevligt. Vi gav henne våra gröna muffins och ett hurtbullebröd. Efter det styrde vi ut mot rallingsås för att uppmärksamma Gusten lite på hans 21 års dag. Här kommer lite bilder från kvällen.

Jag dekorerar Gustens tigerchokladkaka.

Matilda & min syster Anna.

Födelsedagsbarn nr 2 -Gusten


Min vän Petter gillar att ta kort på sig själv.


Snyggingen Emanuel visar vad han kan med ögonen. "Monne" är 21 år, gillar att plocka svamp, promenader, mysiga hemmakvällar och är även SINGEL. Hör av er om ni vill veta mer.



För övrigt är det 23 dagar kvar tills vi åker till Australien. Känns helt galet. Börjar nästan få lite halvpanik nu över att hinna umgås med alla nära och kära ordentligt innan jag åker. Annars börjar det mesta blir färdigt. Flygbiljetter är bokade, intagningen på skolan klar.. Nästa vecka blir det att fixa student VISA.

Kommentarer
Postat av: Johannes

Lite dåligt med kommentarer här tycker jag...

Vill gratulera till en fantastisk blogg! Ska jag sätta det i realation till något kan jag säga att jag besökt din blogg fler gånger än jag besökt blondinbellas. Det säger en hel del ;)



Keep up the good work mate!



Hittade förresten en sida som du kanske kommer få användning av:

http://www.koalanet.com.au/australian-slang.html

2008-09-05 @ 16:46:40
Postat av: Petter

Måste varit en grymt bra fotograf som har fotat mig asså.. =) grym blogg emma ..

lira lungt o glid i frid så att säga.. =)

2008-09-05 @ 22:04:06
Postat av: Viktor

tjeeena!

ingen bild på mej ju ;D

fast Gusten fyllde ju bara 21 o Emanuel e ju 21 han med ;)

glid vidare (\(",)/)

2008-09-07 @ 23:24:13
Postat av: Emma

Tack Viktor! Jag har fixat till det felet.

2008-09-07 @ 23:32:39
URL: http://emmazahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0