Fint väder..

.. var det igår och är det idag också! Gårdagen blev en toppendag ute i solen. Jag, Johannes, Jocke och Ellen tog Saaben och åkte ut till gransnäs. Där tillbringade vi några timmar i solen på en brygga och åt lite lunch.
Här är några bilder från gårdagen:





Idag är det packa, packa, packa som gäller. Såhär ser vårt vardagsrum ut just nu:


En del grejer alltså.. Så ja vad är viktigt att ha med sig när man ska åka bort i ett halv år? Ja, det är frågan. Jag hoppas jag tänkt på det mesta nu. Pass, Pengar, VISA, reseförsäkring, kläder, kamera, skor, solglasögon, dator, böcker, badkläder, sovsäck, lakan, handukar, ficklampa, flygbiljetter och en ryggsäck. Det borde nog räcka! Men det är max 20 kg som man får ta med sig så det är nog bäst att jag väger väskan innan jag åker.

Japp, så ikväll blir det lite avsked här hemma och imorgon kl.10.00 bär det av mot Stockholm för en otroligt spännande sista helg här i Sverige.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Emma!

Nu är du nog trött när du läster det här, efter resan. HA det nu så jättekul o längta inte hem!!!! Här hinner du ändå va, utan ta vara på varje dag o se alla underbara möjligheter.

Ha det så jättekul o bra!

Superkramar mamma

2008-09-27 @ 20:02:50
URL: http://emmazahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0