Den här dagen

Första dagen med blogg. Haha. Jaa vad ska man säga. Jag är ju fortfarande nybörjare på detta men det är väl bara att testa sig fram kan jag tänka mig.

Idag kom min vän Patricia. Vi lagade mat och grejade, mycket trevligt. Ikväll blev det beachvolleyboll träning i aneby. Vi var nog 33 stycken tror jag. Riktigt många. Det var kul, men det blev ganska kallt i sanden när det började skymma. Imorgon blir det lite jobb igen... och sen förhoppningsvis en flygning frammåt kvällen. Blir första flygningen med vår nya PA-28. Ser fram emot det. Har hört att den ska vara underbar att flyga. Så nu är det bara att hålla tummarna på bra väder!


Patricia & jag satt ute och solade lite.. Riktigt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0