Tillbaka på basen

Heeej! Nu är jag tillbaka. Har varit borta i 5 dagar på Mountin Tamburine. Vilket häfitgt ställe..Vi hade underbar utsikt precis utanför huset. Kommer lite bilder snart..

Jag har nu sett en koala och två kängru! Jag är lycklig.

Vi har haft lektioner om att höra Guds röst. Det har varit toppen! I onsdagskväll hade vi outreach team möte. Vi ska redan nu börja förbereda för outreachen. Innan vi åker ska jag ha förberett:
- Mitt vittnesbörd
- 3 predikningar (ca 30 min st)
- 3 lekar (blir nog inget problem)
- 3 engelska lektioner
- Två olika drama

Lite att göra... Som tur är ska vi ha undervisning om hur man göra dessa grejer innan. I början blev jag lite nervös. Jag har ju aldrig predikat innan. Men lite senare kändes det mycket bättre, jag gillar ju utmaningar. Dessutom när vi gjorde ett test om gåvor hade jag ju som högsta mission, teaching, evangelism och pastoring. Så egentligen borde det ju vara rätt för mig.

Ikväll är vi lediga. Jag har tänkt packa upp och skriva en bok rapport.


Kommentarer
Postat av: Johannes

Äntligen en känguru!! Och två till och med!



Tror du att maffia är en lämplig lek att leka i det sällskapet du är i nu? Det är ju en annan sak med oss dödliga...

2008-10-24 @ 16:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0