MAT?!

Hej vanner och familj!

Just nu sitter jag vi en allman dator som ni kanske forstar pa bokstaverna..

Det ar formiddag har och vi ska alldeless strax ge oss ivag till guld kusten. Nu pa morgonen har vi haft nagot som kallas intercession. Da samlas alla pa basen for att be for olika saker. Mycket bra!

Igar kvall satt anna och jag och en av vara ledare som heter Angel uppe sent och pratade lite pa var veranda.. Jag har aldrig sett min syster sa nyttig.. Hon pratar om maten valdigt mycket, hon ar lite orolig att hon ska ga upp i vikt. Men jag tror faktiskt det kommer ga bra. Vi kommer nog inte behova ga upp 15 kg! (sorry johannes) Visst, det ar fet mat har men den ar sa speciell sa om vi bara klarar oss fran att ata allt vitt brod de ater hela tiden ar det nog lugnt. Till frukost ater vi endast flingor och mjolk.. Man kan ata vita mackor med jordnotssmor eller sylt pa men hur gott ar det? Sen ar det lunch och middag sa det blir inte sa mycket..

Jag ska forsoka ta lite mer bilder och lagga upp! Saknar er dar hemma, men langtar inte hem!

Ps! Amerikaner ar verkligen roliga.. Ok visst jag ar ganska duktig pa att at med mig mycket nar jag ska resa men ni skulle se dem! Vilka resvaskor! Jag har aldrig sett sa stora! Och for att inte tala om en tjej i Annas klass som hade med sig en bag som var stor som ungefar min bandytrunk fylld med skor. Jag hoppas Anna kan fa upp ngn bild pa det! Det  ar helt otroligt!

Ta hand om er!
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: mamma...

Hej

Va skönt o höra att du inte längtar hem.....det ska man ju inte, utan njut av varje dag där. Här hemma i höstrusket har du tid o va sen.

Det är helt ok att äta fet mat, dra ner på bröd o kolhydrater i så fall. säg till Anna att hon inte ska bry sig så mycket.



varför var reglerna bra du skrev bara att du hålller med? Hur många är ni i klassen? vad har ni för ämnen på schemat?är det många ledare? hur stor är skolan osv....

ha det så superbra kramar :)mamma

Jag är lite nyfiken?

2008-10-03 @ 15:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0