Helgen

Hej svejs! Här kommer en liten uppdatering på vad jag gjort i helgen. Våra helger är söndag, måndag. I söndagskväll åkte vi alla i min klass och besökte en ny kyrka. Efter det åkte vi in till stan och besökte ett cafe som heter "The three monkeys". Väldigt mysigt, gott, trevligt. Så härligt att vi lär känna varandra mer och mer i klassen.


Vi alla i kyrkan!


Chitea! Från vänster Daniel, Ruth och Martina.


The three monkeys!

På måndagen var det dags för att se vad Brisbane kunde erbjuda i shoppingväg. Jag letade överallt efter en tröja, men eftersom det börjar bli sommar här finns det inga. Däremot hittade jag massa grejer i en butik som heter City Surf. :)




Underbart vacker stad!

Idag har vi börjat en ny vecka med lektioner och imorgon kommer slutliga beskedet om våra outreach destinationer!




Kommentarer
Postat av: Ida

Hej vännen!



Gott att höra att du mår fint! Sitter på jobbet nu o läser om ditt spännande äventyr!

Har du fått reda på outreach destinationen? Ska bli mkt spännade att följa!

Hur går de annars? skolan, maten, magen, rumskompisarna?!



Ta hand om dej! Många kramar Ida

2008-10-16 @ 07:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0