Hej igen..

.. klockan är tjugo i tre här. Jag är ledig hela eftermiddagen/kvällen vilket betyder läsa, läxor, träning och lite sånt. Det är skönt! Idag hade vi vårt sista pass med temat Gud faderns kärlek. Det blev en häftig avslutning. Kan ni tänka er en kärlek som är så ödmjuk, passionerad och stor som Guds? Han älskar både dig och mig mer än någonting annat. Den här veckan har varit en jättebra start för mig, det är så lätt att glömma bort det. Det viktigaste! Man kan få för sig massa tankar om att man måste förtjäna Guds kärlek. Det är något jag har lätt för, att få för mig att jag måste prestera och vara duktig.. för då får jag mer kärlek. Men det är ju helt fel. Gud älskar oss gränslöst dygnet runt. Det är svårt att förstå!

Jag antar att ni ligger och sover hemma nu...

Vi har börjat se lite djur nu.. hahah! Men inga koalor och kängrur än, tyvärr. Däremot en och annan ödla, fladdermus, spindel och råtta.. huuu.. Jag gillar inte det.
Jag fick några konstiga bett på armen här om dagen. Det blev som en stor böld, men som tur är det borta nu så jag antar att det inte var något farligt.

Hörs snart igen!


Kommentarer
Postat av: Johannes

Haha, du har ju redan haft en och annan närkontakt med ödlor och flddermöss mm =)



Men råttor... där går nog gränsen för mig med!



Keep up the good work!

2008-10-09 @ 09:29:50
Postat av: Ellen

emma, det är så himla kul att läsa din blogg. jag är så glad att du gör en DTS och att du trivs. father heart of god va min favoritvecka!

kul att läsa att sjalen är uppskattad med!

saknar dig, puss.

2008-10-12 @ 21:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0