Stolt svensk!

Hej på er! Idag är jag stolt svensk. Vi har varit på IKEA och ätit lunch och gått omkring. Vilket företag, det finns nästan över hela världen, det är fascinerande, och de flesta älskar det. Jag slog till och köpte två påsar juleskum, två påskmustflaskor och ahlgrensbilar. Bäst att bunkra upp lite om man ska få någon julkänsla iår. Det har jag verkligen inte än så länge även att de har börjat julpynta köpcentrumen redan.

Jag ber om ursäkt att jag inte har uppdaterat så mycket sista veckan, kommer bättra mig. Här kommer lite bilder från sista veckan.


Vår "smallgroup" i en coffeshop nära basen

Shin! En av mina ledare.. Vilken kvinna!

Shelly & Ing piggade upp mig, Sarah och Ruth med jordgubbar och smält choklad. Vilka vänner!

Biokväll. "How to lose friends and alienate people" (Den tomma platsen är min)

Vi väntar på att gå över gatan

Svenska köttbullar! Det gillar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0